Veelgestelde vragen

Informant Software is altijd op zoek naar mogelijkheden om haar service verder te verbeteren. Vanuit dat oogpunt hebben wij een nieuwe rubriek aan het klantenportaal toegevoegd genaamd “Veelgestelde vragen”. Hierin vindt u snel antwoord op uw vragen zoals Waarom kan de prolongatie niet worden verwerkt?, Waarom komt een inkoopfactuur niet voor op het betaaladvies?, Waarom verhoogt een contract niet mee?, Hoe maak ik voor de accountant een auditfile aan? In deze rubriek kunt u op eenvoudige wijze het antwoord op uw vraag vinden doordat er, naast de rubricering van diverse onderwerpen, een zoekfunctie beschikbaar is waarmee u eenvoudig middels steekwoorden kunt zoeken. Staat uw vraag er niet bij of komt u er toch niet helemaal uit dan kunt u uiteraard contact opnemen met de afdeling Support.

Wij hopen dat u veel gemak en profijt gaat ondervinden van deze lijst!

Versie 7.45

Versie 7.45 is op het klanten portaal te downloaden. Uiteraard treft u hierin de wijzigingen aan m.b.t. de puntentelling per 1 oktober 2015, maar ook zijn er nog diverse uitbreidingen op Informant 7.44 doorgevoerd. Voor de gedetailleerde wijzigingen verwijzen wij u naar de releasenotes en beschrijving.

Informant 25 jarig bestaan

Dit jaar is een bijzonder jaar voor Informant Software B.V. Wij vieren dit jaar ons 25 jarig jubileum. In 1990 is Van Miltenburg Automatiseringsdiensten opgericht en in 1999 is het bedrijf omgedoopt qua naam in Informant Software BV.

Versie 7.44

Versie 7.44 is op het klanten portaal te downloaden. Voor de gedetailleerde wijzigingen verwijzen wij u naar de releasenotes en beschrijving

Versie 7.43

Wij zijn blij u te kunnen melden dat de nieuwe versie, Informant versie 7.43, een feit is. In deze nieuwe versie zijn weer veel nieuwe functionaliteiten opgenomen, die het u als gebruiker gemakkelijker zullen maken. U kunt inloggen op het klanten portaal met uw inlognaam en daar vindt u uiteraard de download van deze nieuwe versie, maar ook de release notes en de documentatie.

Onze module Informant Internet Portaal heeft een metamorfose ondergaan. Zo is het mogelijk om uw Portaal in uw eigen huisstijl op te maken en is het vanaf deze versie voor uw klanten mogelijk om klachten via het portaal te melden, welke daarna direct in Informant terecht komen, zodat u hier direct opvolging aan kunt geven. Ook voor een gedetailleerde beschrijving van het Internet Portaal kunt u op het klanten portaal een uitgebreide handleiding vinden. Uiteraard kunt u ook even contact met ons opnemen als u meer wilt weten hierover.

Informant Software B.V.